Sunday, July 13, 2014

Penghidap Migrain Tegar Datang!!!

Alhamdulillah
Hari ini saya berjaya bantu seorang lagi penghidap migrain tegar.

Pengalaman dia sama je dengan saya dan mereka yang lain yang pernah saya temuramah dan saya rawat.





Tanda-tanda Biasa Penghidap Migrain Di antaranya:
  1. Sakit kepala sebelah.
  2. Mata rasa nak terkeluar dari soket.
  3. Sakit belikat.
  4. Leher tegang - org kata salah tidur... tapi dah tepuk bantal seratus kali pun tetap tak hilang sakit leher... acaner?
  5. Tak boleh tengok cahaya.
 ** Banyak lagi la kalau tulis panjang berjela pulak.

Suami nya minta saya rawatkan. Maka saya pun buatlah rawatan reflexology kat si isteri. Tekan kat bahagian lymphatic nodes. Guna minyak iv mist je.

Minyak eucalyptus dan minyak habbatussauda meresap cepat ke bahagian yang dituju. Saki baki minyak perlu dihidu utk clearkan rongga pernafasan. Tau je lahkan jerebu kat sini teruk sampai bau hutan terbakar masuk dalam rumah. Rongga pernafasan dah tercemar dengan udara kotor.

Syukur Alhamdulillah. Asalnya nak urut je. Alih-alih si suami nak rembat terus sekali 10 botol IV Mist.
Katanya nak berniaga kat kawan2 ofis ramai yang ada masalah migrain. Ye la. Untung lebih 80% utk satu botol. Mana ada syarikat yang bg sampai macam tu sekali. Dia dah nampak. Orang lain je tak nampak lagi.

Licinnn terus stok standby saya. Terpaksa order cepat dr kilang.

Teknik rawatan reflexology ada saya ajar di sini http://rawatanivmist.blogspot.com/search/label/rawatan


No comments:

Post a Comment

Header

Header